Our sales approach is always focused on building

long-term partnerships with win-win

situations for all parties

Over @Value2Sales

@Value2Sales gelooft in de persoonlijke kracht van mensen in het verkoopproces tussen bedrijven en heeft als doel om bedrijven te ondersteunen én succesfactoren te creëren om de mensen binnen organisaties hun persoonlijke, unieke kwaliteiten te laten aanwenden om hun persoonlijke bijdrage te leveren en relevante persoonlijke waarde toe te voegen aan succesvol zakendoen.

De dienstverlening die wij aanbieden naar onze opdrachtgevers is – vanzelfsprekend – altijd gebaseerd op de onderscheidende kracht van mensen en biedt persoonlijke toegevoegde waarde op het snijvlak van klanten, verkoopkanalen en verkoopprocessen!

markhekkelman-normaal

Even voorstellen ...

Mijn naam is Mark Hekkelman, oprichter en eigenaar van @Value2Sales.

Bedenken, ontwikkelen, samenwerken en verbinden vormen de vier bouwstenen van mijn zakelijke DNA. Deze bouwstenen zet ik bij voorkeur in om mijn passie te volgen: het bedenken van sales strategieën, het ontwikkelen van verkoopkanalen, het samenwerken met partners en het verbinden van processen en commerciële doelstellingen.

 

Hierbij is de klantbehoefte altijd het vertrekpunt met als einddoel het bereiken van echte toegevoegde waarde voor de klant middels relevante en onderscheidende diensten. In deze processen staat hierin altijd de mens centraal. Zowel aan klantzijde als aan opdrachtzijde. Uiteindelijk vormt de samenwerking tussen mensen altijd de basis voor succesvol samenwerken tussen bedrijven. Met altijd als uiteindelijk doel: het samen bouwen aan nieuwe successen!

 

De afgelopen 20 jaar heb ik ervaring mogen opdoen in een grote diversiteit aan commerciële functies aan nagenoeg alle zijden van het sales- & marketing speelveld. In deze periode heb ik me vooral bewogen in de B2C telecom, breedband en energie markt en heb daarin veel ervaring opgedaan – zowel vanuit de invalshoek als aanbieder van diensten alsmede vanuit die van leverancier van software voor verkoopprocessen – met een breed scala aan type verkoopkanalen, zoals retail, online, D2D, persoonlijke verkoop en telesales.

 

Om successen te realiseren moeten medewerkers en partners in hun kracht gezet worden. In mijn visie draait succesvol zakendoen om de interactie tussen mensen én het creëren van de juiste processen om mensen en partners optimaal te laten functioneren. Mijn visie op verkoop en zaken doen is altijd gericht op het bouwen van lange termijn relaties, het verbinden van partijen in gezamenlijke doelen (echt samenwerken) en het bereiken van een win-win situatie voor alle betrokkenen.