Alweer exact 1 jaar geleden zag @Value2Sales het levenslicht. En de tijd is werkelijk omgevlogen. De afgelopen 12 maanden waren een prachtige ontdekkingsreis met mooie opdrachten, inspirerende nieuwe partners en heel veel gepassioneerde mensen waarmee ik mocht werken. Naast een rol als Commercieel Manager bij ContactCare heb ik de afgelopen maanden een diversiteit aan activiteiten mogen doen. Allemaal met een overkoepelend uitgangsboord: klanten hebben hun commerciële groei ambities te verwezenlijken. De opdrachten voor Vodafone Thuis (ondertussen T-Mobile Thuis, wat gaat de tijd snel), Mobiel.nl en Utility-Provider hadden een diversiteit aan werkzaamheden: B2C, B2B, advies, strategie, partnerkanaal bouwen en een nieuwe productsegment lanceren, commercieel en technisch. Uitdagend, verbindend en leuk!
Zoals gezegd, had ik het genoegen om dit voor én met een kleurrijk pallet aan mensen te hebben mogen doen. Dank Jorrit, Jasper M., Danny, Michiel, Eelco, Herbert, Jeffrey, Dave, Patrick, Sanne, Thomas, Gerard, Sandy, Jasper van B., Max, Marc en vele anderen voor het samen bouwen, leren en brainstormen.
Het afsluiten van het 1e jaar is ook meteen de start van het tweede jaar. Dit wordt een jaar van de ‘next step’. De ambities voor @Value2Sales zijn uitdagend en spannend. Op de rol staan strategische samenwerkingen en partnership qua marketing en IT én de verdere uitrol van het concept ‘uw visie onderbouwd’. Met al deze ingrediënten kunnen we komend jaar onze klanten nog beter helpen met het verwezenlijken van hun commerciële groei, op een breder vlak en door alle hiërarchische lagen van een organisatie. Zodat een bedrijfsvisie procesmatig ondersteund wordt én door de mensen intern gedragen. Dat zijn de pijlers voor groei. Ook voor mijn groei.
Dank voor de afgelopen periode, en tot snel.
Mark Hekkelman