Vandaag gestart als New Business Manager bij de eerste Opdrachtgever van @Value2Sales, te weten ContactCare in Amersfoort.
Binnen deze opdracht gaat @Value2sales ondersteuning bieden aan ContactCare in haar ambities om een groei in volume en omzet te realiseren, nieuwe verkoopconcepten te ontwikkelen én haar eigen klantcontacttool – MyCare – als autonome softwaretool te vermarkten.
Waarom gekozen voor ContactCare?
In de visie van @Value2Sales is de persoonlijke interactie tussen mensen de basis van succesvol zakendoen. In dat kader was er directe de juiste klik tussen de eigenaar van ContactCare, Jasper Meerding, en mijzelf.
De visie van Jasper om ContactCare door te laten groeien naar een contactcenter dat zich onderscheidt door een excellente dienstverlening met een continu innoverende technische contactcentersoftware-oplossing, sluit naadloos aan bij de uitgangspunten van @Value2Sales.
Tevens staat binnen ContactCare de medewerker echt centraal. Niet alleen persoonlijke ontwikkeling, maar juist ook in de concepten richting de klanten krijgen de medewerkers een persoonlijk gezicht. Ook deze filosofie van ContactCare past perfect bij hoe @Value2Sales in de markt staat.
Wat biedt ContactCare voor dienstverlening?
ContactCare faciliteert via een shared platform zowel kleine als grote organisaties op het gebied van klantcontact en relatiebeheer. Wij hebben een one-stop-shop ontwikkeld waarin onze diensten uitstekend met elkaar te combineren zijn, onder andere Telefoonservice, Klantenservice, Outbound, Telefoonnummers, VoIP, en Contact Center software.